Roligt att du har hittat hit!

Mitt lilla krypin i cyberspace!
Roligt att just du har hittat hit! :)

fredag 4 november 2011

Alla Helgona helgen





Det är något speciellt med denna helg och Halloween-firandet innan.
Jag brukar tända ljus för mina nära och kära och spökar gärna ut mig
under Halloween.


Jag tänker på min kära svarta katt vid namn Missan som gick bort för något
år sedan. Hon skulle fylla hela 23 år! Det är en otroligt hög och respektabel
ålder på en katt. Hon älskade tydligen mig för jag adopterade henne, efter
att ha varit kattvakt många gånger och till slut vägrade hon att gå hem.
På den vägen var det och hon fungerade väldigt bra ihop med min underbara
Electra. De hade stor respekt för varandra. Missan fick en fin begravning
och jag och Electra besöker henne ofta och tänder ett ljus då och då.
Just nu kan jag inte komma åt något foto på henne, men jag lägger in
det här framöver. Missan var en riktig personlighet...min älskade katt. <3>


Nästan som min Missan...

Det är så härligt väder fortfarande trots att det är november.
Kantarellerna växer så det knakar...bara ut och plocka. :)

Jag har inte skrivit många rader här innan...
men bättre sent än aldrig.



Trevlig Alla Helgona helg



Lenis & Electra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar